اچ سی کراس صندوقدار یا همان دانگ فنگ S30 وارد بازار میشود | گلد یدک

2

اچ سی کراس صندوقدار معروف به دانگ فنگ S30 محصول جدید کمپانی دانگ فنگ چین می باشد که با قطعات یدکی مشابه اچ سی کراس وارد بازار می شود. ایران خودرو تصمیم دارد تا اچ سی کراس صندوقدار را با همان لوازم اچ 30 کراس مونتاژ نموده و وارد بازار خودرو نماید لذا قطعات اچ 30 دقیقا مشابه S30 بوده و برای خریداران تامین لوازم یدکی اچ سی کراس صندوقدار سهل و آسان خواهد بود. کارشناسان خودرو پیش بینی کرده اند H30 کراس صندوقدار همانند همتای خود محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان خودروهای کراس پیدا خواهد کرد. در ادامه این مطلب توجه شما را به مقایسه اچ سی کراس صندوقدار با برادرش دانگ فنگ H30 و همچنین آپشن های این خودرو و قیمت آن در بازار داخلی جلب خواهیم نمود.

مقایسه H30 و S30 دانگ فنگ

در مقایسه اچ سی کراس صندوقدار با مدل هاچ بک آن می توان به طراحی نمای جلو اشاره نمود که در هر دو خودرو یکسان بوده اما تفاوت جزیی در سپر جلو و پنجره ها دیده می شود. همچنین گلگیرها و چراغ ها در هر دو مدل یکسان می باشند. در نمای جانبی نیز خودرو اچ سی کراس صندوقدار همانند برادرش دارای شیب رو به جلو در بدنه می باشد. در نمای عقب اچ سی کراس صندوقدار با وجود اینکه سعی داشته تا طراحی زیبایی به چراغ ها بدهد اما نتوانسته همانند اچ 30 کراس نظرات مثبت بیشتری را به سوی خود جلب کند. حجم صندوق دانگ فنگ S30 برابر 490 لیتر بوده که در دانگ فنگ H30 با خواباندن صندلی های عقب حجمی به اندازه 417 لیتر در اختیار کاربر قرار میدهد که این نیز از تفاوت های بین دو مدل می باشد.

آپشن و مشخصات فنی S30

اچ سی کراس صندوقدار یا همان دانگ فنگ S30 مدل سدان اچ سی کراس است. پلتفرم S30 مانند H30 از پژو 308 گرفته شده و پیشرانه آن نیز TU5 معروف پژو می باشد. H30 Cross صندوقدار دارای گیربکس اتوماتیک 4 دنده آیسین است. ایران خودرو پس از ارائه مدل H30 Cross به بازار شروع به معرفی مدل اس 30 در تمامی نمایشگاه ها نموده حتی از عرضه آن به ناوگان تاکسی رانی با رنگ زرد خبر داد اما در سال 97 شروع به ارائه آن در بازار خودروهای سواری نمود. از دیگر آپشن های اچ سی کراس صندوقدار سانروف، آینه های جانبی راهنما دار، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، روکش چرمی صندلی ها، 2 کیسه هوا و صفحه نمایش لمسی بلوتوثی می باشد.

حجم پیشرانه قدرت گشتاور سرعت شتاب
1.6 لیتر 105 اسب بخار 142 نیوتن متر 180 کیلومتر برساعت 12.5 ثانیه

 

قیمت خودرو S30 در بازار

در بازار امروز کشور که با عدم ورود خودروهای خارجی به داخل مرزها مواجه هستیم قطعا یک خودرو مونتاژ شده می تواند موج جدیدی را وارد بازار داخلی نماید و به دلیل استقبال خریداران از خودروهای جهبه دنده اتوماتیک، دانگ فنگ کراس مدل S30 میتواند با صندوق جادار خود گزینه مناسبی برای خانواده ها باشد اما قیمت خودرو نسبت به امکانات و کیفیت و سایر آپشن هایی که ذکر شد اندکی مقعول نبوده و قطعا در این میان تحریم ها در بالا رفتن نرخ و بهای تمام شده محصولات داخلی بی اثر نمی باشد. در هر حال قیمت اچ سی کراس صندوقدار در حال حاضر در بازار آزاد با اندکی تفاوت در نرخ عرضه شده ایران خودرو حدود 180 میلیون تومان می باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید

96%

96%

عالی
  • امتیاز نویسنده

    9.6

  • امتیاز کاربران (5 رای)

    7.9

درباره نویسنده بیشتر بدانید ...

2 دیدگاه

  1. زارعی در

    سلام. ببخشید شما لوازم یدکی اچ سی کراس صندوقدار رو هم دارید؟
    اگر دارید چطور میتونم لیست محصولات رو ببینم و اینکه چطور میتونم استعلام قیمت بگیرم؟

    • goldyadak در

      با سلام
      بله، موجود هست
      برای مشاهده لیست لوازم اچ سی کراس به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید
      و همچنین برای اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید
      با آرزوی موفقیت برای شما

لطفا دیدگاه خود را بنویسید (-:

3 − 2 =

Call Now Button